de voorbereidingen zijn begonnen.... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lorena Carlier - WaarBenJij.nu de voorbereidingen zijn begonnen.... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lorena Carlier - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen zijn begonnen....

Door: Lorena.

Blijf op de hoogte en volg Lorena

13 Februari 2015 | Nederland, Dordrecht

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik begonnen met het inpakken van me koffer me rokken broeken bikini's shirtjes en nog veel meer zitten er al in.
Ik heb geluk gehad dat ik nog veel dingen van 2 jaar geleden heb bewaard die kan ik nu weer mee nemen , door die keer weet ik nu wel wat ik allemaal wel en niet mee moet nemen. Om eerlijk te zijn heb ik der echt al heel erg zin om te gaan! Dus laat het maar snel 21 februari zijn !!!

-xxx- Lorena
ps. nog maar 7 dagen , 12 uur , 15 min , 20 sec en we gaan naar Ugandaaa!!!!

  • 13 Februari 2015 - 19:21

    Tatum Reidel:

    hee lootje,

    Veel plezier kijk je wel beetje uit!!

  • 13 Februari 2015 - 19:23

    Lorena Carlier:

    "vind ik leuk "

  • 15 Februari 2015 - 13:36

    Laura:

    heel veel plezier. Wat een reis!! Doe voorzichtig en we zijn benieuwd wat je allemaal mee gaat maken daar.

  • 15 Februari 2015 - 13:36

    Laura:

    heel veel plezier. Wat een reis!! Doe voorzichtig en we zijn benieuwd wat je allemaal mee gaat maken daar.

  • 17 Februari 2015 - 20:46

    Oma :

    Veel plezier Lorena,Doe je voorzichtig en goede reis

  • 17 Februari 2015 - 20:49

    OMA :

    VEEL PLEZIER LORENA GOEDE REIS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lorena

Hallo allemaal , Ik ben Lorena Carlier en ik ben 16 jaar oud. Ik ga dit jaar voor 2 weken naar Uganda , dit is niet de eerste keer zoals misschien sommige van jullie weten. In 2013 ben ik ook naar Uganda geweest met school. Dit jaar mag ik nog een keer mee dat vind ik natuurlijk heel erg leuk!! Het project van dit jaar is een huisje opknappen/inrichten voor een arm gezin en het schilderen van een kantoor, Natuurlijk gaan we ook nog andere leuke dingen doen zoals bv : een bezoek brengen aan het Insula College in Uganda en we gaan dorpjes bezoeken om te kijken hoe de mensen daar leven. En nog veel meer anderen leuke dingen. Graag wil ik dhr. van der Neut nogmaals bedanken dat ik deze reis nog een keer mag maken. Via deze blog wil ik jullie zo veel mogelijk mee laten genieten wat ik en de groep mee maken in Uganda , ik hoop dat jullie met veel plezier mee zullen genieten via deze blog. -xxx- Lorena

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 1770

Voorgaande reizen:

21 Februari 2015 - 06 Maart 2015

Uganda 2015!

Landen bezocht: